Friday, March 23, 2012

အိမ္ျပန္ခ်င္တဲ႕ အလြမ္း




      ဒီလ ၂၀ ရက္ေန႕က အလည္ေရာက္ေနတဲ႕ က်မရဲ႕ ေမာင္ေလး ျပန္သြားပါတယ္.. 

      က်မရဲ႕ေမာင္ေလးက က်မထက္ ၉ ႏွစ္ငယ္ေတာ႕ က်မက သူငယ္ငယ္က သားလို႕ဘဲ ေခၚေနက်ျပီးသူကလဲ အခုထိ က်မနဲ႕ စကားေျပာရင္ သူ႕ကိုယ္သူ သားလို႕ ေျပာတုန္းပါဘဲ။

       သူျပန္သြားေတာ႕ က်မငိုမလားလို႕ ေယာက်ၤားက က်မကို မ်က္ႏွာၾကည္႕ရင္းနဲ႕ ဘာသြားစားၾကမလဲလို႕ အာရံုလႊဲတဲ႕ စကားဆိုပါတယ္။
       က်မကလဲ ဘာမွမလြတ္ရေအာင္ ေကာ္ဖီဘဲေသာက္ၾကရေအာင္လို႕ ခပ္တည္တည္နဲ႕ ေျပာျပီး ေကာ္ဖီဆိုင္မွာ ထိုင္ေတာ႕မွ အစဥ္အလာမပ်က္ မ်က္ရည္ တေပါက္ႏွစ္ေပါက္ ထြက္ပါေတာ႕တယ္။

         ေမာင္ေလးေရာက္ေနခိုက္မွာ သူနဲ႕ စကားေျပာတိုင္း က်မဘယ္ေတာ႕ ျပန္လာမယ္လို႕ တခြန္းမွ မဟဘဲ လုပ္စရာရွိတာေတြကို နင္ၾကံဳရင္ ဘာလုပ္ေပး၊ နင္အားရင္ ဘာလုပ္ထားနဲ႕ မွာတမ္းရွည္ေတြ တပံုတပင္ေပးလိုက္ေတာ႕သူလဲ လုပ္စရာ ေတြပိျပီး ျပန္သြားရရွာပါတယ္။ အစ္မက ၉ ႏွစ္ၾကီးေတာ႕ သူက ကိုယ္ဘာသာကိုယ္ ျပန္လာလုပ္ပါလားလို႕ ငယ္ငယ္ကလို ဘုဂလန္႕ မေျပာေတာ႕ပါဘူး။ သူေတာ္ေတာ္ လိမၼာလာျပီး အစ္မကေတာ႕ ေတာ္ေတာ္ မိုက္လာပါတယ္။ ၾကီးမိုက္ေပါ႕.. 
         သူကလဲ အငယ္ပီသစြာ က်န္းမာေရးဂရုစိုက္ဘ္ို႕၊ စိတ္ေအးခ်မ္းသာေအာင္ ေနတတ္ဘို႕၊ ဂလန္႕လုပ္တာေတြ ေလွ်ာ႕ဘို႕ ကို လွည္႕ပတ္ျပီး နားလည္ေအာင္ေျပာပါတယ္.. ေအးပါ ေအးပါ .. ငါမွာတာေတြ မေမ႕နဲ႕လို႕ ျမန္ျမန္လက္စသပ္လုိက္တာေပါ႕..  ငါက အၾကီးဘဲ.. သူမွာတာေတြ ငါေမ႕လို႕ရတာေပါ႕. ဟိ ဟိ 

      က်မမွာလိုက္တဲ႕ ကိစၥေတြထဲက တခုျဖစ္တဲ႕ သူ႕သားေလးဘို႕ အ၀တ္အစားေတြေတာ္မေတာ္ ၀တ္ျပျပီး ဓါတ္ပံုပို႕ေပးဆိုတဲ႕ အမွာစာကို သူပထမဆံုး အေကာင္အထည္ေဖၚပါတယ္။ သားေလးဟာ အက်ၤီေတြ ေဘာင္းဘီေတြ၀တ္ျပလိုက္၊ ကစားစရာေတြကို ထုတ္ေဆာ႕ေနလိုက္၊ ေက်ာပိုးအိတ္ကို လက္ကိုင္က ဆြဲျပလိုက္နဲ႕ ေတာ္ေတာ္ စိတ္ညစ္ေနတဲ႕ပံုေလးေတြ ေရာက္လာပါျပီ။ ေယာက္မ ပစၥည္းေတြ ထိုင္ရွင္းေနရတဲ႕ပံုလဲပါလာပါတယ္။ 

       ကိုယ္၀ယ္ေပးလိုက္တာေလးေတြ သူနဲ႕လိုက္သား၊ ေတာ္သားနဲ႕  ေတြးမိေပမဲ႕ က်မေပ်ာ္ရမယ္႕အစား ငိုခ်င္လာျပန္ပါျပီ။ အဓိက က ဓါတ္ပံုတိုင္းမွာပါတဲ႕  ၾကမ္းျပင္ တရားခံပါဘဲ။ 
   
         ဘာျဖစ္လို႕ ၾကမ္းျပင္က တရားခံ ျဖစ္ရတာလဲ မေမးပါနဲ႕.. ဒီၾကမ္းျပင္က  က်မအေဖနဲ႕ အေမက မိုးေတြဆက္တိုက္ေစြေနလို႕၊ သမံသလင္္းနဲ႕ ေျခေထာက္မထိႏိုင္ေအာင္ေအးလို႕ဆိုျပီး လက္သမားဆရာ ခ်က္ျခင္းေခၚ ခ်က္ျခင္းသစ္၀ယ္ျပီး ခင္းခဲ႕တဲ႕ တကယ္႕ မိဘအေမြအႏွစ္ပါ။ 
         က်မနဲ႕ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာ အတူေနခဲ႕ တဲ႕ ၾကမ္းျပင္ပါ။ ဒီၾကမ္းျပင္မွ က်မလက္ရာေတြ၊ ေၾကာရာေတြ၊ ေျခရာေတြ အျပည္႕ ရွိပါတယ္။  

    ပင္ပင္ပန္းပန္း ၾကမ္းတိုက္ရလို႕ အျမဲ ျပသနာရွာခဲ႕တဲ႕ ၾကမ္းျပင္ပါ။ ခြာပစ္ျပီး ေၾကြျပားခင္းပစ္မယ္လို႕ အျမဲေတြးခဲ႕တဲ႕ ၾကမ္းျပင္ပါ။ 
    ဒါေပမဲ႕ ဓါတ္ပံုထဲမွာ ျမင္ရတဲ႕ ၾကမ္းျပင္ေပၚမွာ က်မ ပါးနဲ႕ ကပ္ျပီး အိပ္ခ်င္ပါတယ္။ ဖ်ာေတာင္ မခင္းခ်င္ပါဘူး..

      TV ပ်က္သြားတယ္။ ဆိုင္ပို႕ထားတယ္လို႕ ေမာင္ေလးကေျပာေတာ႕ က်မက ထားလိုက္တာမဟုတ္ဘူး.. ငါျပန္လာေတာ႕မွ ျပင္မွာေပါ႕လို႕ ေျပာလိုက္ပါတယ္။ 
      ဒီဟာက်မွ ငါျပန္လာမွလုပ္မယ္ ေျပာေတာ႕ ေမာင္ေလးက ထူးဆန္းျပီး ေမးလို႕နင္ပိုက္ဆံကုန္မွာေပါ႕.. ထားလိုက္..လို႕ က်မေျဖလိုက္ပါတယ္။ အဆီအေငၚမတည္႕မွန္းေတာ႕ သိပါတယ္။ ျပန္ဘို႕ေတာ႕ အေၾကာင္းရွာမွ ျဖစ္ေတာ႕မယ္ေလ...


ဗမာဆိုင္း၀ိုင္းစစ္စစ္နဲ႕ ဆိုထားတဲ႕ လက္ေရတျပင္တည္း (တကယ္႕သီခ်င္းနံမည္က ဇာတိႏြယ္ ပါ) သီခ်င္းကို YouTube မွာ ေတြ႕လို႕ တင္ေပးလိုက္ပါတယ္။ အားလံုး က်မလို လြမ္းေစခ်င္လို႕.. 



No comments:

Post a Comment